luni, 29 februarie 2016

poseta

 Timp de primavara!oare de cate ori am mai spus asa ceva? si timp de colindat prin magazine .
Anotimpul reducerilor a fost cam din toate timpurile unul din anotimpurile mele preferate .
Cam de fiecare data am cumparat ceva de la reduceri,am considerat  ca se poarta in primul rand  haina si  abia apoi eticheta .
Da eticheta conteaza,este de cele mai multe ori pasaportul unui produs bine facut, dar in ceea ce priveste puterea mea   financiara  din acele timpuri trebuia sa am rabdare.
Stiu ca exista ceea ce aproape s-ar putea numi o febra a reducerilor. Ce as mai putea spune? De obicei am  cumparat cel mult trei obiecte pe anotimp;reducerile sunt bune dar pt magazin potrivit este pretul intreg . Cum putem sa-i facem fata ?Aceasta pare a fi una din dilemele acestui secol ,dar parca lucrurile bune sunt din ce in ce mai multe si mai usor de atins.As putea spune ca aceasta generatie se descurca destul de bine si viata noastra nu mai este doar o cursa cu obstacole.
Sa va arat ce poseta retro mi-am luat?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu