joi, 25 februarie 2016

Strudel

Am mai spus ca e frig ,asa ca mai scriu ca sa ma dezmortesc:
despre placinta cu mere -da ! cea clasica si binecunoscuta atunci cand era facuta de mama,de bunica ,usor derutanta in cazul meu mai ales cand pachetul de foi gata preparate cumparat de tata s-a dovedit a fi o adevarata provocare -in loc de binecunoscutul aluat intr-o singura foaie -o intreaga colectie si subtiri,subtiri mai ceva ca manechinele de la ultimul fashion weeck .
Ce era de facut?


  • am sters tava ,am sacrificat trei foi de hartie de copt-trebuie sa tin minte sa fie toate ,da-toate marginile tavii acoperite cu hartie (indepartarea resturilor arse de la prajitura   poate fi o mare bataie de cap )
  • am desfacut pachetul de foi ca pe o carte si am pus jumatate in tava;
  • peste foi unt  ,cu zgarcenie cam in toate punctele cardinale;
  • deasupra lor -umplutura de mere rase(am reusit calirea lor fara pic de zahar)
  • deasupra ar fi trebuit sa vina al doilea rand de foi ,dar a trebuit sa repar  foile carora le-a venit chef de separat in fasii si iar am pus unt si ..la cuptor
  • cand a fost gata a iesit ceva asemanator cu strudelul din copilarie 
hmm?cum era strudelul in copilarie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu