marți, 1 martie 2016

1 Martie

Hmm :1 Martie Cum am putea serba mai bine astfel de zi in care am aflat de la radio ca nu se face curatenie ci numai si numai mancare, decat avand grija de noi cu un meniu de epoca.
Ce putem pregati fara mari cheltuieli? ..a..inca nu am aflat raspuns pentru aceasta intrebare ,intrebatoare ! 
Ce am adaptat eu:supa aproape ciorba din carne de vitel si ceva care aduce a friptura-escalop din acelasi material.
Asa ca  am pus carnea la fiert si nu am ales nici un fel de spuma -cand a aparut  impricinata am aruncat apa si am  pus carnea  la fiert din nou in apa curata ;de acest procedeu de altfel s-a ocupat tata.
In mod teoretic, atunci cand e carnea pe jumatate fiarta se scoate din oala cam doua treimi pentru escalop ,restul se pastreaza ca sa aiba ciorba de vitel- gust de ciorba de vitel ;se mai taie patratele un cartof si un morcov care vor fierbe pe indelete alaturi de carne,cine mai vrea paste poate sa le vrea cand legumele sunt  aproape  fierte,eu am uitat de ele.
Asa ca am mai pus condiment cu legume ,suc de rosii cu ardei,ardei din cei conservati cu sare(care au stat in apa vreo' ora) - si astfel nu a mai trebuit nici un fel de sare ,tarhon frunze de de telina, un ou batut si amestecat pe indelete in ciorba ; da cam atat !

Am mai spus ca imi place sa desenez?-mm.incepe sa se cunoasca?

liliacul   salbatic care a avut curajul sa infloreasca primavara


si un peisaj cu verde,mult verde,din alt oras!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu