joi, 25 februarie 2016

din nou despre mancarea nostra cea de toate zilele

E o zi de joi si contrar asteptarilor mele nu e mai cald -cum ar fi normal cand ne apropiem de primavara, ci mai frig;in fine zilele babelor nu se dezmint(asteptam sa ninga ca sa poata venii primavara).
Deci ce am reusit sa dau gata azi :

  • de dimineata cana cu ness,spun cana pt ca am explicat- ceea ce imi place mie este o bautura colorata  cu lapte pe baza de cacao si aroma de ness;
  • a venit tata  si a adus de la supermarchet ceva sunca sau muschi sa zic mai bine - imposibil de diagnosticat si repede cu ea langa oua prajite  cu branza .Se potriveste uimitor de bine cu ceva castraveciori murati ;
  • mai am de devedit un iaurt cu snacksuri-asta mai pe la 15-17 si cam gata( o data cu ceva patratele de ciocolata) pot spune ca mi-am facut datoria;
  • si da ,imi place mult mai mult sa beau un anume fel de ceai decat apa 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu