marți, 16 februarie 2016

Mancare cu ciuperci

           Inca mai am fotografii cu zapada ,dar de povestit voi spune cateva cuvinte legate de masa cea de toate zilele;
-dimineata am fost la supermarcket si am golit rafturile ;asa ca am avut un mic dejun frumos colorat  cu chipsuri , iaurt  si suc portocaliu cu mere,etc,etc.- de la o firma de care inca nu stiu daca am voie sa vorbesc -dar bun esentialmente bun, impartit in mod egal si favorabil mie cu tata;
-la pranz am bucatarit o mancare de ciuperci alaturi de carne  de pui pt tata si o farfurie de cartofi prajiti  in tandem cu branza si salata de varza pt mine.
Acum daca tot am terminat si pot ma odihnesc , incerc sa gasesc ceva cuvinte simple pentru a descrie cum am facut mancarea de ciuperci fara a chinui calculatorul din cale afara si rabdarea cititorilor.
Care va sa zica :


  • ciupercile se pun la fiert in apa rece dupa ce au fost trecute prin jet de apa pt indepartarea impuritatilor;
  • carnea de pui se spala si se pune la fiert iar in apa rece ,daca se umple vasul de spuma se spala carnea din nou ,si se pune iar la fiert in apa curata ,dar calda;
  • ceapa se taie si se caleste in ulei turnat cu zgarcenie in tigaie;
  • intr-o tigaie mai mare vor sta cateva minute:morcovul dat pe razatoare,ceapa,carnea de pui ,sosul de rosii cu ardei;
  • cand e gata ,e gata nu trebuie sa exageram cu prajitul -pt silueta,pentru sanatate ,pt ca mancarea arata mai bine asa;
  • si din apa in care a fiert carnea -a iesit o supa a'ntaia cu o ligura doua de gris,ceva mirodenii si verdeata din belsug.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu