joi, 29 octombrie 2015

supa

    Sper sa invat sa-mi organizez postarile pe domenii. 
Inca n-am gasit butoanele potrivite ,dar priceperea mea in domeniu este inca mica .


    In ceea ce priveste bucataria , voi arata cum se face supa de pui cu galuste ,galuste oarecum speciale.

      Adica se alege un ou ,se separa galbenusul de albus ,se bate albusul spuma (care  asa cum se vede la televizor mie nu mi-a iesit niciodata)si apoi se amesteca usor  galbenusul cu gris ,cu sare si piper si se adauga albusul batut spuma. 
    Rezultatul are o frumoasa culoare galbena si  se adauga in supa cu o lingura (dar atentie :supa se ia de pe foc atunci cand punem galustele).
  Rareori trebuie sa marturisesc, mi-au iesit galuste asa cum le stiu din copilarie  de la mama sau la bunici ;eu obtin mai degraba o supa crema asa cum se vede si in imagine ,dar cu un gust parca mai bun decat in cazul supei clasice si nu am nici temerea ca nu am fiert galustele destul.
    Cam atat pentru astazi ,pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu