sâmbătă, 10 octombrie 2015

Despre peste

Pentru ca este sambata si deci o zi de timp liber am sa povestesc despre metoda mea de a praji pestele  cu ajutorul lui tata:


  • intotdeauna eu aleg pestele -tata il plateste; 
  • tata taie pestele in bucati si tot el scoate tot  ce este de scos;
  • tata spala pestele si il sareaza;



  • eu spal pestele de sare  il trec prin malai si il pun la prajit  in ulei nu intotdeauna incins-prietenii stiu de ce! (a..uleiul nu sare dupa tine nu se improsca  in tot felul);
  • scot pestele care este prajit din tigaie si il trec in castron ;
  • intr-un  castronete storc zeama de lamaie peste peste (nu prea multa dar am grija sa ajunga pe fiecare bucata),rezultat uimitor de bun se obtine si cu sucul de la o jumatate de portocala(cu grepfruit inca n-am incercat-dar pot spune ca rar am baut ceva atat de bun ca sucul de greffruit) mai pun patrujel tocat si sfaram unul sau doi catei de usturoi si amestec amestecul ;



si cam asta e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu