joi, 22 octombrie 2015

depresie

Si acum pentru ca subiectul "probleme cu depresia" este chiar in voga am sa scriu despre partea mea de sfaturi pentru a reusi sa traim pe langa anii ce vin cat mai frumos .


Sa incepem :

  • Imbraca-te cat mai frumos -realmente ,fa tot ce iti sta in putere pentru asta;
  • Nu uita de exercitiile fizice - medicamentele antidepresive sunt in marea lor majoritate adaugatoare de kilograme in plus -multe;
  • Mergi la biserica ,este bine pentru pacea sufletului tau;
  • Petrece timp in natura ,in parc ,in gradina;
  • Citeste!-cu voce tare e cel mai bine-intelegi mai usor, te concentrezi mai mult;
  • Picteaza ,fotografiaza ;
  • Mergi in excursii -de preferat cu autocarul:nu conduci tu, deci nu trebuie sa-ti bati capul cu asta,cunosti si vorbesti cu alti oameni,vezi locuri noi;
  • Petrece timp ordonand si aranjand lucrurile prin casa ,o casa curata e o casa luminoasa- deci, iti va aduce bucurie;
  • Ocupa-te de bucatarie -incearca retete noi  de pe net ,din cartile de bucate ale mamei,ale bunicii,straduieste-te ca mancarea ta sa fie simpla,hranitoare,si de ce nu ,frumos colorata ; 
  • Invata !nu prea mult,nu in fiecare zi , dar un curs pe an sau la doi ani ajuta- sunt atatea variante pe piata(eu m-am inscris la unul de web design);
  • Tricoteaza,croseteaza, daca stii,daca iti place; 
si vor mai fi si altele .


Asa ca am sa inchei adaugand ceva imagini cu trandafiri,rareori gasesti ceva mai frumos ca florile


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu