duminică, 4 octombrie 2015

Micile cheltuieli casnice

Astazi am observat ca articolul meu despre micile cheltuieli casnice s-a dus pe Apa sambetei asa ca ce poate fi mai placut decat sa vorbesti despre ceva deja cunoscut
Care va sa zica am sa ma laud din nou cu mica mea inventie :

Registrul de cheltuieli.

Adica:
Data de astazi si anume 4.10.2015 zi senina de toamna, dimineata  timp de mers la biserica ,mult mai interesant ca lenevitul in fata televizorului.

Dupa slujba  vad la chioscul de ziare Cartea de bucate a Sandei Marin-neaparat de cumparat-am vrut sa inserez o fotografie cu ea  dar calculatorul nu a fost de acord.

Am cumparat cartea si am mai cheltuit de asemenea pe smantana si chipsuri sume nesemnificative.

Deci:
 -Fond anterior-x lei
-Cheltuielile zilei-y lei
-Suma ramasa  la sfarsitul zilei-z lei
Am capsat pe foaie bonul de la magazin 
si cam asta este-simplu si util.

Pastram bonurile de la magazin pt micile cheltuieli zilnice si le capsam pe cele dintr-o zi sau o saptamana pe foaia unei agende sau a unui simplu caiet .

Pentru cumparaturile mari lasam fila doar cu bonul respectiv.

Astfel  alaturi de mici insemnari zilnice avem un registrul lunar de cheltuieli gata facut si putem sa trecem la pasul doi -optimizari si programari de fonduri asa  ca sa stim ce se intampla cu banii nostrii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu