vineri, 5 octombrie 2018

struguri

Astazi am fost la piata si am luat struguri : ce frumusete, ce bunatate, ce culoare ,cat gust-struguri albi si negrii si mov -sunt buni la gust si aduc mult bine in corp .Se pot face struguri pentru prajituri -se lasa zece minute in sirop ca de dulceata si apoi se scot si se trec in borcane .  
Am umplut frigiderul de struguri si am dat gata o sticla de must Stomacul meu nu e chiar incantat dar eu sunt mandra de mine si va rog sa va bucurati din plin de aceasta toamna cu rod bogat .

Maine va invit la compot cu de toate : mere si pere , prune si gutui si vom povesti pe indelete despre dulceata de gutui unde voi taia gutuile patratele patratele - nu se dau pe razatoare se taie cu rabdare ca legumele la salata boeuf  -are un gust si mai bun si arata exceptional .In rest totul e ca la o dulceata obisnuita-un kg de gutui trei cani de zahar se mai pune o cana de apa pt cei care vor dulceata mai fluida .Gutuile avand multa pectina -o substanta care incheaga zaharul- au tendinta de a forma putin sirop si dulceata iese gem.

Si ce peltea iese cu din cojile de gutui si ceva fructe de sezon v-am zis?
Ce minunata e toamna chiar si cand e vorba de varsta mea care incepe sa aiba aroma de toamna si ea. 
Cat despre fotografii pt astazi cer albastru si norisori.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu