luni, 8 octombrie 2018

Parfum

Astazi am sa scriu despre parfum cum ne face viata mai buna mai frumoasa ,mai colorata .
Parfumul si curatenia sunt legate in mod subtil:nici curatenia nu este completa fara o adiere parfumata si nici aromele nu se simt bine doar intre ele fara suportul ei .
Sunt reprezentant Avon si recomand parfumurile de acolo-sunt explicate ,exemplificate ,diferite-indemnul din paginile revistei : Atinge si testeaza aroma- este inca o buna calauza pt mine.
Imi place Notino si cred ca o data pe an se merita sa investesti intr-o aroma fina si am descoperit de curand un mic magazin aproape de bloc de unde, cu sfaturile de rigoare, cumpar o data pe luna ceva asa, ca sa am oricand in geanta un mic recipient cu aroma delicata .
Am crescut la casa si pe atunci nici  nu simteam nevoia de parfum -gradina era plina de flori si nici eu nu eram atat de sclifosita .
Recomand cu caldura parfumul de care avem nevoie asa cum avem nevoie de sfaturile unui prieten bun .

Si pentru ca suntem in anotimpul cand mergem la scoala
 in poze :Juniorul ghiozdanul si eu





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu