joi, 11 octombrie 2018

lucru manual

Am chef de vorba asa ca astazi voi povesti  despre  o noua pasiune in viata mea :Lucrul manual -impletiturile ,broderiile,crosetatul imi plac si iarasi imi plac,imi plac  iile ,cuverturile taranesti ,covoarele lucrate manual  
Am dat gata un fularas alb si am inceput altul roz ,crosetez unul maro si ma gandesc la o vesta calduroasa si practica
Toate cele bune !si un indemn care adauga valoare vietii ,odihneste nervii -cel putin asa spunea profesoara de lucru manual  din scoala noastra -si creste timpul petrecut cu familia : Hai sa crosetam,hai sa tricotam  !
Am pastrat doua carti despre broderii din vremea cand aveam 20 de ani asa ca sa am ce face la pensie si cand le-am rasfoit zilele trecute nu mi-a venit sa cred ce minunatii se pot face .Nu stiu daca eu voi putea coase asa ceva ,dar si pictate arata uimitor ca sa nu mai zic de o revista pentru goblenuri -Mi-au luat ochii tablourile de acolo!
De ce nu am lasa ceva frumos in urma noastra ca de trecut ne cam trecem oricum !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu