joi, 22 aprilie 2021

Orezcior cu legume si carne

 Astazi vorbim din nou despre mancare si anume despre un orezcior cu legume deci :

-o foaie de hartie de copt se pune in tava (o tava mica pt friptura);

-cartofii de taie la fel ca atunci cand ii punem la ciorba si se pun si ei in tava 

-un morcov se taie rondele  

-trei linguri de orez se raspandesc prin tava

si acum carnea 

am facut aceasta mancare si cu piept de pui taiat marunt si imprastiat prin tava  si cu un piciorus taiat in doua o parte pulpa de pui si o parte ciocanelul ;cred ca se poate si cu carne de porc  si cu carne de vita pe post de friptura deci fiecare cu ce are la indemana sau pt cei mai norocosi fiecare cu cei place;

apoi din nou avem de ales in ceea ce priveste celelalte legume 

eu am incercat cu fasole pastai si cu spanac si de fiecare data a iesit bine

astazi am pus ce mai aveam prin frigider :cateva ciuperci din

borcan ,fasole pastai si un sfert de conserva de porumb

asta e apoi un ibric de apa se incalzeste se pune in tava asa incat sa fie pe jumatate plina si tava se da la cuptor 

peste o jumatate de ora se intoarce carnea

peste o ora se pune sosul de rosii: eu folosesc si recomand pe post de bulion sosurile de rosii pt paste si pizza(se gasesc la supermarket)

cam atat sa aveti Pofta buna si o zi frumoasa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu