vineri, 8 aprilie 2016

soia

S-ar putea sa vorbesc din nou despre o bine cunoscuta mancare de post, dar cum povestile sunt frumoase ,de ce NU?
Astazi dimineata am pus la fiert soia din doua pungi ,am avut rabdare sa se incalzeasca apa si apoi am turnat soia si ceva condimente,ar fi fost bun si un strop de ulei, dar am uitat.

 Cand a fiert destul am trecut-o in tigaie la prajit si pentru ca tata a aruncat apa in care a fiert soia am completat cu ceai si am obtinut ceva delicios;deci cand am terminat de prajit : soia alaturi de usturoi dat pe razatoare,morcov si patrunjel a devenit o reusita si impreuna cu un piure oarecum de post (adica margarina in loc de unt  si cartofii pusi la fiert dupa ce au fost curatati de coaja)chiar e ceva care se  merita a fi povestit.


Si un desert clasic si anume binecunoscuta placinta cu mere la care nu am uitat sa presar scortisoara pe mere si am adaugat si bucatele de ciocolata printre ele (ciocolata clasica fara crema ,nu ciocolata de menaj ) si a iesit ca un croissant cu ciocolata si mere cu scortisoara o delicatesa-numai buna de incercat ;cum am spus nu-i greu e nevoie doar de putina atentie ,si nu uitati sa portionati placinta inainte de a o pune la copt(foile se desfac mai bine asa).

Am spus multe amanunte ,dar sper sa nu plictisesc,si e adevarat nu adaug fotografii cu etapele de pregatire pentru ca ce-i drept povestesc aproape pas cu pas si de ce sa nu vedem si alte lucruri pe net ,uneori lumea chiar are multe de oferit!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu