miercuri, 23 martie 2016

Ciupercute

          Astazi nu prea am voie sa mananc cateva ore- dupa cum spuneam am zambit la dentist,asa ca pentru a ajuta la trecerea timpului spre pauza de masa voi povesti cum am reusit azi mancarea cu ciupercute si cum am reparat soia ieri.
        Care va sa zica ieri m-am trezit dis de dimineata,  am pierdut cev timp cu nimicuri folositor necesare,am pus la fiert in apa calda (a.. nu de la robinet ) soia din doua pungi .Am zis ca a fiert si am incercat sa o trec un pic la prajit in tigaie-nu era fiarta asa ca am incalzit din nou apa am pus din nou soia la fiert si dupa un timp plauzibil a fost de-adevaratelea buna(de data asta am tinut minte sa pun si ceva condimente).
Am crezut ca scap cu ceva sos cu usturoi dar nu mi-a iesit,usturoiul nu mai era bun ,asa ca am schimbat cu unul cu hrean, si schimbarea a fost buna.

Acum despre ciupercute-tata le-a fiert asa ca nu mi-a mai ramas de facut decat sa compun supercunoscutul sos cu ceapa,morcovi si suc de rosii cu ardei,poate ceva condimente.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu