miercuri, 9 decembrie 2015

salata oarecum orientala

astazi pentru ca nu am mai povestit  mai nimic despre mancare sa ma laud cu salata orientala


  • am curatat cartofii de coaja si i-am pus la fiert gata taiati in felii cu ceva cubulete de morcov si sfecla rosie atat cat sa arate bine si sa aiba gust bun;
  • m-am dus la supermarket dupa masline si mazare ca deh, tata a uitat sa cumpere ,desi i-am zis!(mi-am mai luat  si prajiturele cu crema de zar ars si nuga si rulada asa ,pt ca mi-au trebuit);
  • am facut maioneza cu mustar obisnuit  si ulei de floarea soarelui (cine spune ca ii iese  o maioneza buna cu ulei de masline minciuneste usor) si binenteles ca mi s-a taiat(am incercat sa o conving cu ceva zeama de portocale si  nu s-a indurat  )asa ca am luat un alt castron, si am recompus elementul :o lingurita de mustar o ligurita din maioneza cu probleme ,iar si iar din maioneza defecta  pana am reparat-o; si apoi ca sa arate ca o maioneza adevarata, pentru ca aducea a sos verde de provenienta usor dubioasa, am amestecat cateva felii de cartof fiert si mi-a iesit;
  • asa ca nu am avut decat sa pun laolalta maioneza, cartofii,morcovul,sfecla rosie,maslinele,mazarea, ceva porumb si gogosari in otet si mi-a iesit ceva  frumos colorat  si mai ales comestibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu