marți, 1 decembrie 2015

Manichiura

          Si astazi datorita spiridusilor am cheltuit ceva timp pana am reusit, se pare cu mult  ajutor, sa scriu din nou ,despre ceva, sper eu folositor.
          Sa vorbim un pic despre manichiura;se apropie vacanta de Craciun si de ce nu, putem arata chiar bine.
         Am fost de cateva ori la cosmetica sa-mi fac manichiura si rezultatele au fost bune ,dar se poate face si acasa mai ales ca mi-am luat oja de cateva feluri si imi place sa experimentez.
          Trucul este unul simplu :cand ne facem manichiura acasa avem tendinta de a tine mana dreapta si de a intinde oja asa din departare, ceea ce reuseste bine la mana stanga si aproape deloc la mana dreapta .
Care va za zica, in loc sa tinem mana cu degetele drepte pur si simplu indreptam degetele pe rand spre palma si astel putem folosi pensula cu atentie, si chiar daca este surprinzator, iese bine si nu e nevoie sa mergem mereu la salon;la salon este bine ,mai vorbim si deh.. ceea ce face un maestru e greu de imitat.
       Si chiar am sa mai pun ceva, din cand in cand e bine sa lasam cateva zile in care sa nu ne dam cu oja deloc, pur si simplu pentru a avea timp pentru un mic tratament:
-cateva picaturi de citrice:de oricare ar fi ele : lamaie ,portocala ,greppfruitt si cateva picaturi de ulei pe care sa le trecem peste unghii  cu un servetel ,asa  ca atunci cand le-am sterge de  oja;
rezultate?;hm!cred ca marita incercat..

Natura arata bine si in acest anotimp , de  ce nu am pastra ceva timp pt o mica vizita la prietenii nostrii care ne aduc oxigenul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu