marți, 4 mai 2021

Spaghetti cu sos rosu

 Astazi am sa scriu despre un fel mai complicat de mancare adica ceea ce eu numesc spaghetti cu sos rosu si anume:

-pastele se rup in doua si se pun la fiert in apa fierbinte cu putin ulei si ceva sare; se fierb bine nu aldente ci bine facute;

-se caleste ceapa se adauga carnea tocata si o cana sau o jumatate de cana de apa fierbinte si se fierb pe indelete pana cand carnea e facuta;eu pun si morcov ras pe razatoarea mica in carne;

-se prajesc doi trei cabanosi sicateva felii de salamior ;

-se scurg pastele fierte de apa se pun iar in cratita in care le-am fiert si se adauga carnea ,cabanosii si salamul;sosul rosu de spaghetti eu folosesc Panzzani de la supermarket ,branza faramitata mie imi place Grand Padano si asta e :sa aveti pofta !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu