sâmbătă, 15 mai 2021

Spaghetti cu ciuperci si carne de curcan

 astazi am sa scriu despre un nou fel de mancare spaghetti cu ciuperci carne de curcan si sos alb quatro formagi

-sa incepem: carnea de curcan se taie bucati si se pune la fiert cu legumele pt ciorba : un cartof ,un morcov ,o felie de telina, o radacina de patrunjel, o lingura de orez .Cand e gata, e gata si ciorba, se scoate carnea ,se drege ciorba cu smantana ,ou batut si azvarlit in ciorba , bors cat vrea fiecare de acru -eu nu pun mai mult de o lingura doua, taiem patrunjelul si il raspandim prin ciorba, verificam daca mai trebuie condiment si asta e  avem un fel de mancare.

-ciupercile pot fi crude sau din conserva ;daca sunt din borcan nu mai trebuie fierte ,altfel le punem si pe ele la fiert;

-in alta cratita fierbem spaghetti aici am parerea mea :eu rup pastele in doua inainte de a le pune la fiert ,cei mai multi insa le lasa intregi;cand sunt gata adica bine facute ,nu mananc aldente ,le scurg de apa intr-o strecuratoare mare si le torn la loc in cratita in care au fiert;

-si acum le combinam :avem pastele ,punem sosul(am gasit la supermarket sos alb Panzzani pt paste ),branza (tot de la magazin Grand PAndano),carnea si ciupercile si asta este !

sa aveti Pofta buna  si o zi frumoasa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu