luni, 18 ianuarie 2016

Vin fiert

Pentru ca este luni si iar am ratat curierul de la Cargus care se tot straduieste sa-mi aduca o comanda trimisa prin net, voi povesti despre reteta mea de vin fiert; asa pt ca a nins ,pt ca putem sa ne bucuram si de cele care tin de lume, atata vreme cat suntem printre oameni.
Care va sa zica :

  • se rade si  se caleste una bucata mar ,care apoi se imparte in cateva cani;
  •  peste mere -praf de scortisoara; 
  •  peste ele o lingurita de dulceata de cirese amare ,care mie imi place mult  ;cand sunt altfel de preferinte, altfel de dulceata ;
  • si- ca sa nu lungim povestea prea mult, la sfarsit se toarna in cani vin fiert -de preferinta un vin bun;
  • si se amesteca si se amesteca-cred eu ca este ceva care se merita a fi incercat.

Si pt ca este  iarna  iar si iarna imi place sa fie zapada- cateva fotografii de iarna:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu