miercuri, 29 septembrie 2021

Ciorba de cartofi

 astazi despre ciorba de cartofi .M-am gandit sa povestesc despre ciorba clasica de cartofi: cea mai simpla si mai gatita ciorba de la noi care in stradania mea dupa gusta si culoare a venit aproape supa crema de spanac.

Si se face foarte usor :

-unul doi cartofiori  de marime medie se curata de coaja si se taie bucati ,la fel se intampla si cu un morcovior sau o jumatate de morcov daca avem de-a dface cu un morcov de dimensiuni mari ;

-se mai pun una doua linguri de orez un farama  de ardei iute (eu am un borcan cui ardei iute conservat )un pic de turmeric si condiment (eu pun Maggy)

-cand apa e fiarta mai pun o lingura de spanac din conserva si paste din cele bune subtiri ,galbene de la Baneasa 

-cand e gata punem sosul de rosii ;si aici improvizez si in loc de conserva clasica de rosii pun sos pt pizza la borcan cumparat de la supermarket

Ceea ce iese dupa toate aceste pregatiri are realmente o culoare frumoasa si un gust bun!

Sa aveti pofta buna !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu