duminică, 27 septembrie 2020

Ficat prajit cu mamaliguta

E prima data cand scriu in noul format de blog care  imi place foarte mult .

Deci , sa incepem :

-O tigaie se spala se sterge si se pune pe foc impreuna cu doua trei linguri de ulei 

Important este ca focul sa fie dat mic adica la minim de -adevaratelea minim;

-intr-un tuci mic de 1-2 l se pune apa sare ,ulei si se pune de asemenea pe foc -pe alt ochi de aragaz la foc mediu ;eu am uitat de mamaliga si m-am apucat sa o fierb dupa ce am prajit ficatul;

-Ficatul  de pui de la supermarket sau de la magazinul special pt carne de pui si conexe fie ca este intr-o tavita fie ca este la punga se toarna intr-o cratita si se la sa in apa 1-2 minute.Din apa se ia cu mana si se trece in tigaie 

- Se acopera tigaia cu un capac si se lasa pe foc 14-17 minute; apoi se scoate capacul ,se intoarce ficatul si se lasa in continuare la prajit fara capac 10-11 minute . Se trece ficatul cu grija in farfurii si asta e in ceea ce priveste ficatul.

Cu mamaliguta trebuie sa fim atenti sa nu faca malaiul cocoloase asa ca a mestecam temeinic vreo 5 minute lasam pe foc alte 5 iar amestecam un minut iar o lasam in pace 5 si tot asa 20-30 minute in functie de rabdarea si foamea din noi; si gata mamaliga se rastoarna intr-un castron mare se trece pe farfurii alaturi de ficat si asta e -pofta buna !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu