joi, 24 ianuarie 2019

Ardei umpluti

Astazi am sa scriu despre ardei umpluti .
Am fost la supermarket am cumparat ardei ,paine si smantana ,am luat cu un ardei mai mult decat cuprindea cratita dar asta e .
In materie de carne am folosit carne de pui tocata ,am gasit un magazin unde au astfel de lucruri .

Am pus orez si morcovi in amestec am curatat ardeii de cotoare si seminte am umplut fiecare ardei cu amestecul de carne tocata si orez i-am asezat in cratita ,am umplut oala cu apa fiarta,am pus ceva sare si condimente,am imprastiat carnea tocata ramasa printre ardei   si apoi au bolborosit la foc mic mai bine de o ora .

La sfarsit am turnat sucul de rosii si au mai fiert cateva minute si asta a fost- am scos pe farfurii cate un ardei cu sos si carne pentru mine si pentru tata, am pus smantana si am mancat cu pofta -intr-adevar mi-a reusit -am dat si printre vecini.

 Ca un mic truc si un sfat de la mama trebuie intepati ardeii din loc in loc inainte de a-i pune in cratita ca sa intre apa in ei sa fiarba bine carnea si orezul dinauntru .
Sa aveti spor si sa va iasa mancare acel putin la fel de bine fie ca mancati voi fie ca impartiti cu cineva drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu