marți, 13 februarie 2018

Orez

Si daca vorbim de copii sa vorbim de mancare buna .
Pentru astazi un orez bun ,dar bun de tot -cel putin in clasificarea mea-orezul studentiei mele;
Se incepe asa :
  • ceapa se taie cat mai marunt si se pune la prajit -nu prea multa, de obicei o jumatate dintr-o ceapa de dimensiuni medii e destul;
  • se pune orez pe fundul unei craticioare cam cat sa acopere respectiva dimensiune si apa rece de trei ori volumul ce acopera orezul;
  • se adauga ceapa prajita si asa e destul ulei cat sa nu se prinda orezul de fundul cratitei-principalul pericol in ceea ce priveste orezul gatit;
  • si se lasa la fiert -cu orezul prefiert din comert e gata repede -asa ca fiti atenti -orezul absoarbe  apa iute;
  • cand e aproape gata se mai pun:un ou fiert taiat bucatele, mirodenii de tip maggi,delik'at,fuchs,etc.-fiecare ce are acasa -eu am cotizat la toate dar nu prea mult (oricate mirodenii am pune sa nu trecem de cantitatea de sare pe care am folosi-o de obicei;in mod normal mirodeniile cam asta sunt -plante conservate in sare)un strop de unt sau margarina ,putin sos de rosii,ceva cascaval si putina branza date pe razatoare si usturoi-un gram doua;patrunjel si marar;
  • nu povestesc ce iese alaturi de o salata de varza acra de la butoi;
  • merita incercat si va spun: Pofta buna!
  •  pt ca odraslele noastre au examene acum :mult succes la bac si la toate examenele vietii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu