sâmbătă, 14 noiembrie 2015

Mancaruri din carne de vitel

Voi scrie acum despre meniul din acest weeck-end;daca inainte am tot povestit despre preparate din peste ,astazi cam totul se bazeaza pe carnea de vitel;
Sa incepem sa povestim:
-chiftelute pe care e bine sa le modelam cat mai mici;se prajesc pe indelete ,au gust mai bun;sa nu uitam de mirodenii -sunt acum multe si de multe feluri(sunt bune cand nu exageram)si cateva amanunte :eu le prajesc intr-un tuci  emailat de dimensiuni mici ,e bine sa punem cateva picaturi de ulei rece in vas inainte de a adauga un nou rand de chiftelute la prajit -astel resturile de carne nu se vor prinde de ele si va fi ca si cand le-am praji de fiecare data in ulei proaspat.
-cioba de perisoare -unde asa cum am patit-o si la supa cu galuste ,compozitia mi s-a imprastiat nastrusnic in oala ;dar s-a fiert frumos si am recuperat;am mai batut un ou si cu sucul de rosii si plantele aromatice : frunze de patrujel,de telina si de tarhon ,plus o lingurita de smantana, pot spune ca rezultatul a fost chiar bun si mai ales comestibil;
-pentru musaca am fiert oarecum amestecul de carne in tigaie cu suc de rosii,mai am de fiert cartofii si de asezat in tava amestecul de carne si cartofi-20 de minute la cuptor ,apoi  de ras o felie de branza deasupra si am iesit la suprafata si din acest program usor burghez inspirat din retete cu vechime!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu